Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2009

ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ





ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΩΝ ΒΑΛΚΑΝΙΩΝ

Αγαπητοί Θεσσαλονικείς ,

Συχνά ακούγεται ότι για την κακοδαιμονία της ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ευθύνεται το αθηνοκεντρικό κράτος ,όμως η αλήθεια είναι ότι υπάρχει και ένα θεσσαλονικιώτικο βαθύ κράτος που μπλοκάρει την ανάπτυξη της πόλης στέλνοντας κατά καιρούς εσφαλμένα σχέδια και μυνήματα στην εκάστοτε κυβέρνηση .
Τα μυνήματα αυτά στέλνονται σκοπίμως λανθασμένα για επαγγελματικά και μικροκομματικά συμφέροντα .
Καμία κυβέρνηση και καμία τοπική αυτοδιοίκηση δεν τολμάει να συγκρουσθεί και δεν έχει συγκρουσθεί με αυτά .
σας υπόσχομαι οτι ο αγώνας μου θα επικεντρωθεί προς αυτήν την κατεύθυνση

Στόχος μου λοιπόν ειναι:

• Να αναδείξω τα σημαντικά μεγαλόπνοα έργα που έχει ανάγκη η πόλη μας σε συνεννόηση με τους τοπικούς φορείς και την ευρωπαϊκή πραγματικότητα
• να κάνω στρατηγικό σχεδιασμό με προτεραιότητες
• να εξαλείψω τις αντίθετες φωνές για την υλοποίηση αυτών των έργων
• να συντονίσω προς αυτήν την κατεύθυνση την τοπική αυτοδιοίκηση με την κεντρική αθηναϊκή εξουσία σε συνδυασμό με την αναπτυξιακή πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης
• να αγωνιστώ έως οτου αυτή η πόλη ολοκληρώσει τα μεγαλεπήβολα σχέδια και δημιουργήσει στους πολίτες της τις ικανές και αναγκαίες συνθήκες για την καλύτερες συνθήκες διαβίωσης .

ΕΡΓΑ ΠΝΟΗΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΝΕΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

1 ΤΟΥΝΕΛ
στην περιοχή ΚΑΣΤΡΑ που θα ενώνει το νοσοκομείο Άγιος Δημήτριος με τον περιφερειακο στο ΦΙΛΙΠΠΕΙΟ περίπου 900 μέτρα δύο κατευθύνσεων ώστε να αποφευχθεί η κυκλοφοριακή συμφόρηση στην ΑΝΩ ΠΟΛΗ .



2.ΚατασκευήΤελεφερίκ

που θα ξεκινάει από πλατεία Αριστοτέλους τύπου funitel ΠΑΡΝΗΘΑΣ θα ανεβαίνει μέχρι την ΑΝΩ ΠΟΛΗ με στάσεις στην ΠΑΝΑΓΙΑ ΧΑΛΚΕΩΝ , ΡΩΜΑΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ,ΑΓΙΟ ΔΗΜΗΤΡΙΟ , ΑΝΩ ΠΟΛΗ, ΜΟΝΗ ΒΛΑΤΑΔΩΝ και ΓΕΝΤΙ ΚΟΥΛΕ λειτουργώντας ως συγκοινωνία για τους κατοίκους της άνω πόλης .Η απόσταση είναι περίπου 2000 μέτρα
Με τη μέγιστη ταχύτητα των 6,0 m/sec (21,6 km/h), οι επιβάτες διανύουν τα περίπου 2.000 m της διαδρομής σε χρόνο που δεν υπερβαίνει τα 10 λεπτά! Οσο για το κόστος Ας αναλογισθούμε ότι η παραλία με τα 5 θεματικά πάρκα κόστισε στην Θεσσαλονίκη μας 20.000.000 ευρώ ενώ το κόστος κατασκευής του τελεφερίκ δεν θα στοιχίσει παραπάνω από 20.000.000 λαμβάνοντας υπόψη ότι η ανακατασκευή του τελεφερίκ της Πάρνηθας στοίχισε 12.000.000 ευρώ και χρόνο 8 μηνών



3.Μαρίνα πλοίων στην ΠΛΑΤΕΊΑ Αριστοτέλους –λιμάνι

διεθνών προδιαγραφών όπως οι μεγάλες μεγαλουπόλεις (ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ ,ΜΟΝΤΕ ΚΑΡΛΟ ,ΚΑΝΝΕΣ κ.α δίνοντας θέση και σε λίγο πράσινο από το οποίο η πόλη μας στερείται (4 τετραγωνικά /κάτοικο χαμηλότερο της Ευρώπης )
σε συνδυασμό δε με το τελεφερίκ θα φέρει την ΑΝΩ ΠΟΛΗ αμεσα προσβάσιμη από το λιμάνι



4. Ανισόπεδες στο ΣΥΝΤΡΙΒΑΝΙ στο ΠΛΑΤΕΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ και στην ΕΞΟΔΟ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ


5.Πρότυπη παραθαλάσσια διαδρομή περιπάτου και ποδηλάτου
από Καλοχώρι μέχρι Αγία τριάδα όπως στην Αθήνα (από μικρολίμανο –Βάρκιζα 42 χλμ ) με όραμα να γίνει η Θεσσαλονίκη η πιο διάσημη ,όμορφη αστική παραλιακή πόλη της μεσογείου
Άνθρωποι απ’ όλο τον κόσμο θα έρχονται να την επισκεφθούν για να συμμετάσχουν και σε πολιτιστικές εκδηλώσεις κατά μήκος της παραλίας .
Στην συνέχεια θα ενωθεί και το κέντρο της Θεσσαλονίκης και τα πανεπιστήμια με τον παραλιακό ποδηλατόδρομο .




6.Η κατασκευή και τοποθέτηση κοινόχρηστων βιοχημικών τουαλετών
(είναι γεμάτη όλη η ΕΥΡΏΠΗ σε διάφορα σημεία της πόλης επισκεπτόμενα απο τουρίστες Δεν απαιτούν σύνδεση με κεντρική αποχέτευση.
Δεν απαιτούν ηλεκτρικό ρεύμα, ούτε καν νερό.
Είναι ένα σύστημα βασισμένο στην φυτική επεξεργασία των απορριμμάτων.



7 .PARKING σε κάθε αξιοθέατο της πόλης αλλα και στα Ακρα των γραμμών ΜετρΌ ,
δηλαδή τουλάχιστον στον ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ ,ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΕΛΒΕΤΙΑ και σε κάθε προέκταση .
να μην κάνουμε το λάθος της ΑΘΗΝΑΣ η οποία δεν θά λύσει ποτέ το συγκοινωνιακό πρόβλημα λόγω της ανυπαρξίας των ΠΑΡΚΙΝ (υπάρχει μόνο στην Λεωφόρο Συγγρου)

Να γίνει συνείδηση από τις αρχές ότι για να γίνει η ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ πόλη τουριστική και μητροπολιτική πρέπει να σέβεται τους επισκέπτες της πόλης υποστηρίζοντας τους με PARKING σε κάθε αξιοθέατο της πόλης
Πρόβλεψη λοιπόν για θέσεις παρκιν τουριστικών λεωφορείων στα τουριστικά σημεία της πόλης(μουσεία ,εκκλησίες ,θέατρα κ.α. ) για διευκόλυνση των τουριστών .


8.Σχέδιο κατεδάφισης η αναπαλαίωσης των παλαιών σπιτιών της ΑΝΩ ΠΟΛΗΣ και ανευρεσης χώρων πρασίνου .

με ψηφιση κατάλληλου θεσμικού πλαισίου (παράδειγμα ο νόμος περί ολυμπιακών έργων που να επιτρέπει τις απαλοτριώσεις χωρίς ενστάσεις οταν πρόκειται για εργα δημόσιου συμφέροντος )


9.Ανανέωση ,ανακατασκευή και αναβάθμιση των περιπτέρων όλης της Θεσσαλονίκης Σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά πρότυπα

Η άθλια κατάσταση των περιπτέρων είναι ευθύνη του δήμου που πρέπει να τα εξωραΐσει

 Με επιδοτήσεις
 Με διευκόλυνση στην δανειοδότηση με ταχείες διαδικασίες
 Με Δημοπρασία του δήμου για την προμήθεια τέτοιων περιπτέρων που θα στοιχίζουν πολύ λιγότερο και στην συνέχεια μεταπώληση

Τα αποτελέσματα θα είναι πολλαπλά

Για το περίπτερα

 βελτίωση συνθηκών διαβίωση και άσκησης επαγγέλματος
 Ασφάλεια και προστασία από την κυκλοφορία

Για την κοινωνία

 Ευπρεπής παρουσία
 Οπτική βελτίωση της πόλης
 Ομαλοποίηση πεζοδρομίων


10.Βασικό μέλημα μας είναι η Ανεύρεση και διατήρηση χώρων πρασίνου
στην Θεσσαλονίκη μια πόλη που υστερεί σε πράσινο ( 4,5 τετραγωνικά μέτρα ανά κάτοικο )


Τα σημεία που έχουν απομείνει και μπορούν να λειτουργήσουν ως πνεύμονες πρασίνου είναι τα εξής :

1. Από το καλοχώρι πρός την θάλασσα 2000 στρέμματα
2. Μεταξύ των βαρελιών του ESSO PAPPAS (800 στρέμματα)
3. Στρατόπεδα ΠΑΥΛΟΥ ΜΕΛΑ ,ΚΑΡΑΤΑΣΟΥ, ΣΚΟΡΔΑ, Γ’ ΣΩΜΑ στρατού και άλλα . μικρότερα
4. Πάρκο της έκθεσης μετά την μετεγκατάσταση της ΔΕΘ


στόχος μας είναι να τα προφυλάξουμε από μελλοντική οικοπεδοποίηση και να τα παραδώσουμε στους συμπολίτες μας ως πνεύμονες πρασίνου


11 ΓΕΦΥΡΑ
Που να ενώνει το δέλτα ΤΟΥ ΑΞΙΟΥ με την ΜΥΤΗ ΤΟΥ ΘΕΡΜΑΙΚΟΥ στην ΜΗΧΑΝΙΩΝΑ περίπου 8 χλμ ,δηλαδή μια γέφυρα τύπου vasco de gama κτισμένη στην ΛΙΣΣΑΒΩΝΑ για την EXPO 1998
Το κόστος της κατασκευής θα είναι πολύ χαμηλό λόγω του ότι τα νερα στην περιοχή είναι αβαθή
Η γέφυρα θα ενώσει την Πιερία με την Χαλκιδική και το αεροδρόμιο αποσυμφορώντας την Θεσσαλονίκη και μικραίνοντας κατά πολύ τις αποστάσεις .



12 Κατασκευή κλειστών παρκινγ
Σε κεντρικά σημεία τουλάχιστον 1000 θέσεων με άμεσο σχεδιασμό πριν γίνει το μέτρο .
Με στόχο και βασική προϋπόθεση το φθηνό τίμημα έτσι ώστε να προκληθούν μειώσεις στις τιμές των ιδιωτικών παρκιν λόγω ανταγωνισμού και παράλληλα αλλαγή νοοτροπίας ως προς την στάθμευση .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις